Hari Keluarga KUIZM 2012

Assalamualaikum..
bismillahirrahmanirrahim.. 

InsyaAllah pada tanggal 11/12/2012 akan berlangsungnya satu program yang bertujuan untuk memupuk dan mengeratkan lagi ukhuwah antara sesama pelajar , pensyarah dan juga staff KUIZM iaitu HARI KELUARGA anjuran Lajnah Sukan & Kesenian MPMK, Dengan bertemakan "kemantapan jasmani menjana minda cemerlang" moga program ini dapat mencapai objektif yang mahu dicapainya InsyaAllah..

Pelbagai acara menarik yang dipertandingkan antaranya tarik tali,pertandingan memasak dan sebagainya, kumpulan dibahagi mengikut group usrah. program ini adalah salah satu cara untuk merehatkan minda yang agak serabut dengan tugasan-tugasan yang telah diberikan oleh pensyarah-pensyarah dan sibuk membuat persediaan menghadapi final exam tidak lama lagi.

 Untuk menjana minda yang cemerlang bukan hanya semata-mata hanya belajar dan membaca buku tetapi dengan membuat aktiviti yang menyeronokan seperti bersukan , beriadah danberukhuwah sesama kita juga adalah salah satu faktor untuk menjana minda yang cemerlang.

Maka diharapkan program  ini dapat dijalan dengan jayanya, setiap pelajar diharapkan dapat menyertai dan memeriahkan lagi program ini , berjayanya program ini adalah dengan kehadiran anda yang memberi komitmen sepenuhnya. maka dengan ini sekali lagi MPMK menjemput dan mengalu-alukan kehadiran anda semua.

selamat berukhuwah warga KUIZM!

Ulasan